Okos és takarékos: leteszteltük az új Hyundai i20-at
Helykínálat
Az új Hyundai meghökkentően tágas fej- és lábteret biztosít. Egyedül a csomagtartóból foglal valamennyi helyet a hibridtechnika, aminek kapacitása így 262 liter. A tisztán benzines változatban ennél nagyobb, 353 literes.
Biztonság
Közlekedési táblafelismerő, tempomat, fáradtsági figyelmeztetés, vészfék és nyomkövetési segéd is elérhető minden modellhez. A LED-fényszórós csúcsmodellhez ezen felül kiterjesztett asszisztenciacsomag tartozik, ami tolatva parkoláskor a holtteret is szemmel tartja.
Utazási komfort
Alacsonyabb sebességnél kicsit megérezzük az út döccenőit, ám a rugózás az egyre növekvő tempó mellett egyre kellemesebbé válik. A klíma és a fűtés kezelőfelülete analóg, az érintőképernyőt azonban optimálisan, szemmagasságban helyezték el, és kezelni is egyszerű.
Teljesítmény és fogyasztás
A hibridtámogatással sem lesz sebességrekorder a háromhengeres, 100 lóerős motor, ami azonban nagyon takarékosan működik (a gyártó által megadott érték 4,4 liter, mi a teszt során 5,7-et mértünk). Még a sűrű városi forgalomban is megállja a helyét.
Ár és felszereltség
7 millió 750 ezer forintért már klímát, okostelefonnal kompatibilis, 8 colos érintőképernyőt, kábelmentes telefontöltő funkciót, hátsó kamerát és 17 colos alumínium kereketet is kapunk hozzá.